torsdag 15 januari 2015

Tulpanfrossa

Idag är det tulpanens dag. En påminnelse om att det kommer en vår även om det känns väldigt avlägset i ett vintergrått Malmö. Formex i Stockholm är i full gång och med det kommer alla nya inredningstrender att basuneras ut på bloggar och i andra medier. Själv har jag valt att stanna hemma och åker istället till Northmodern i Köpenhamn nästa vecka. Jag har mycket förväntningar på 2015 och har dragit igång min inredningsblogg igen efter nästan ett helt års uppehåll! Gissa om det ska bli kul! Välkommen tillbaka till mig och min värld:)





Bilderna är från ett reportage om tulpaner. Ett av mina första arbeten med fotograf Caroline Tengen. Reportaget i sin helhet kan du se i Hem Ljuva Hem i vår.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!