söndag 8 september 2013

Sovrumslyx

Jag älskar när saker och ting är hantverksmässigt tillverkade och gärna i Sverige eller åtminstone i Europa. Jag är dessutom extra noggrann med att ha det mysigt i min sovrumskammare. Jag vill ha mängder av kuddar i alla storlekar, mjuka duntäcken och vackra plädar. Och jag leker gärna hotellrum för jag tycker om att bädda fint gärna på hotellvis. Pricken över i är en vacker sänggavel. Nu vet jag dessutom vem som gör Sveriges finaste sänggavlar. Hos In your dreams Interiör på Upplandsgatan i Stockholm så kan du beställa din egen sänggavel precis som du vill ha den.  Jag vill såååå gärna ha en av deras djuphäftade gavlar med stora tygklädda knappar.

Foto: www.sänggavel.se

Hemma hos Josefin Crafoord. Foto: Jonas Gustavsson

Foto: sänggavel.se

Foto: sänggavel.se

Den här sänggaveln i öronlappsmodell förvandlar ditt sovrum till en lyxig hotellsvit. Wow! Foto: sänggavel.se







































Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!