onsdag 27 mars 2013

NYFIKEN GUL


Gult tillhör egentligen inte mina favoritfärger men jag är otroligt lättpåverkad:) Så här vid påsk blir jag alltid sugen på prylar i gult. Jag har precis varit en vecka i Egypten och haft förmånen att se solen. Faktiskt är det också i solen som jag tycker det är läckert med just gult. Jag har samlat några favoriter i den glada färgen: Miss Sunshine, en av de bästa filmer jag sett, min bil en Fiat 500 i gult (min är beige något jag tyckte var läckert när jag köpte den i höstas, när jag ser den här önskar jag att jag valt en gul istället), en marockansk puff som liknar den jag köpte i Egypten, gula Hasbeens wow!, Eames stol i gult och en linnekudde från Svenskt Tenn, så vacker i sin enkelhet!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!