torsdag 22 augusti 2013

Bada i ljus!


Jag älskar att bada. Så länge vädret tillåter, badar jag i havet 200 meter från min lägenhet. Det är lyx. Lyx är också att ha ett badrum som flödar i dagsljus. Det har inte jag, tyvärr. San Fransisco baserade arkitekten Mark Reilly ritar fantastiskt vackra badrum.

Här är min "egen" brygga. Foto: Andre de Loisted

Alla ungdomar i Malmö tycker det är lite häftigt hoppa ut här ifrån Titanic.
Jag tycker själv det är häftigt och lockande men måste göra det innan vattnet blir för kallt:) Foto: André de Loisted

Foto: www.markreillyarchitecture.com

Foto: www.markreillyarchitecture.com

Foto: www.markreillyarchitecture.com

Foto: www.markreillyarchitecture.com

Foto: www.markreillyarchitecture.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!